Friday, May 06, 2011

Nagging

assalamualaikum....
hai...selamat petang sume....ape kabar~haha

hari ni mood saya hepi je.......sebab dengar lagu ni....sejak jumpe lagu ni...hari2 mesti nk dgr....tp bile da start dengar tak boleh nak stop pulak....so...saya jadi hepi jer....haha...

lagu ni saya rasa sweeeeeeeet sangat.....sesuai untuk pasangan2 yg comel2....hehe.....
saya nk tuju lagu ni khas utk 'awak' disana yang merajuk konon2 taknak cakap....poyola~hahaha.....sampai bile la tu...kite tengok eh~=P

tapi da balik malaysia taknak jumpe saya jugak..awkla rugi~hahaha....


eh...jap lagu ni dah sy post kat fb awk~.......
IU & Seulong-Nagging

ah terlupe satu lagi..........jomla teman saya pergi datum 1 & 2 julai ni.....awk kan banyak duit~muahaha....dan sapa2 kawan yang berminat...jomla daftar datum...sy ofis da byrkan....yeaay......makanan sedap menanti~=P

No comments:

Post a Comment