Thursday, July 21, 2011

3 minggu di MAA

Pejam celik pejam celik....rupa2nye baru 3 minggu saya di ofis baru...lambat sungguh masa berlalu..adakah kerana alif sudah pulang?...atau adakah kerana rindu pada ofis lama?...oh tidak mungkin...

tapi....terindu pada 'ayah angkat' di ofis lama itu mungkin~muahahaha.....tapi yang pasti lambatnya gaji nak masuk....saya sudah kepokaian...berkira-kira mahu mengeluarkan wang simpanan lagi......oh tidak.....sudah hampir 2 tahun saya tidak menabung.....tapi sejak akhir2 ini...asyk kesempitan wang sahaja~...

eh...tercerita bende lain pula...

sepanjang 2minggu lebih di sini..saya tidakla berasa begitu teruja...tapi merasakan suasana di sini lagi better berbanding ofis lama....maksud saya dari segi kerja....kerja disini tidakla terlalu memaksa....walaupn sibuk...pukul6 tepat pasti masing2 akan pulang.....(mengajar saya jadi lebih punctual!..haha..)

'orang atasan'...(arkitek bukan bos ye)..lagi baik dari segi berbicara..saya pn tak jadi takut untuk bertanya soalan bodoh....tidak seperti sebelum ni....tapi biasala....suma perkara mesti ada baik dan buruknya....salah satu sebab saya berpindah ofis adalah kerana mahukan 'orang atasan' yg lebih baik dalam berbicara... ye...memang saya dapat...tapi dari segi kawan2...ofis lama lagi better...semua orang close....mungkin sebab suasana ofis kecik dan besar itu lain....

Disini...saya sudah tidak lagi berpeluang menonton youtube~haha..salah satu hiburan yang saya dapat lakukan di ofis lama..(walaupn cuba di block)..facebook..twitter..dan seangkatan dengannya pon sudah tidak dapat digunakan secara meluas....huwaa....tapi nasib baik ada kak ana yang mengajar saya menggunakan 'https'.......thank you kak ana...

oklah...sudah bosan sebenarnya melihat drawing...mahu menanti waktu pulang sahaja....bye~(intonasi entry saya kali ini pon turut bosan~haha...)

No comments:

Post a Comment