Thursday, July 28, 2011

saya tahu kamu2 bahagia-part2

oh..saya nak sambung lagi...saya tahu kamu-kamu sangat bahagia~

sejak akhir-akhir ini saya selalu naik tren~HAHAHA...(da kau kerja pergi balik naik train!)
tapi saya rasa sangat annoying pada sesetengah pasangan tu....
si laki peluk-peluk pinggang perempuan...si perempuan pulak kejap2 sandar kepala kat pakwe dia..kejap2 peluk...kejap2 meloncat2 konon2 nak cakap kat pakwe dia, dia rendah....piirah....

dah la depan aku...seat sebelah kosong...tak reti2 nak duduk??....sampaikan dalam otak da berpkir...'alangkah bes kalau tren berhenti mengejut...baru korang jatuh, confirm aku orang pertama akan gelak'..HAHAHA...<-jahat gile aku ni~

tu baru satu kes...ade laagiii........
si laki peluk2 si perempuan(laki xde kerja lain ke?..asyk nk peluk je~)...si perempuan pulak..mata x berkelip pandang pakwe dia..siap cakap manja2 lg...macam orang gersang(tahu aje aku gersang tak gersang~muahahaha)...

yang kes lain plak....si laki berdiri diam je....konon hensem la tu...hensem lagi aku~!...tapi si perempuan tu....tepuk2 tangan pakwe dia...bila pakwe dia pandang...dia diam pulak....rupe2nye nak bgtau destinasi dia dah nak sampai...T.A.P.I....hakikat sebenarnye....perempuan tu nak kiss~oh....cuweetnye kamu~

ade lagi tau...tapi aku belum berkesempatan nak tengok~=P
oklah...sebenarnye..pasangan2 ini..bukan orang melayu...kalau melayu.......confirm aku buat2 langgar~hahahaha...

hmm...kalau tak puas hati dengan luahan aku ini, korang anggap je la aku jeles~takpe takpe aiman tak kisah~haha..

No comments:

Post a Comment