Saturday, July 02, 2011

Summary bln lepas..=P

assalamualaikum....
hai kawan2.....kawan2 illusi~

sekarang sudah bulan 7...terlupe nk update atleast 1 entry bln lepas~haha...rasa macam tidak tahu ape yg perlu dibebelkan walaupn punya banyak cerita menarik..

namun begitu...marilah saya summary kan saja semua cerita yang dikatekan menarik itu ye~haha..

1. attending interview.....terkejut jugak saya....di saat2 saya merasakan tiada harapan lagi dalam penerusan bidang architecture...

2. dan secara terkejut juga menerima offer dr firm architect tersebut secara immediately....(nampak sangat kot perlu orang)...

3.dan perlu mention..bos pon turut terkejut dan agak kecewa dengan tindakan 'berani' saya~HAHA..

4....oh.....satu lagi perkara menarik......pada 1june 2011...saya sangat2 tekejut sbb diberi gelaran 'aunty' dlm usia 25~

5..Terkejut lagi.....<-lempang nak?!..hahaha...

6...last 30june merupakan hari last sy bekerja di RSB.....yg merupakan ofis pertama selepas grad part1 architect secara officially on August 2008....lamekan....2thn 10bln....

7....terlupe mention...alif pulang bercuti di M'sia.....sekarang sibuk dating hujung minggu.....haha...

8....yeeehaaa.....dipaksa sukan kerana mempunyai 'kelebihan' dalam berat badan..

okla...sekian~

No comments:

Post a Comment