Saturday, February 12, 2011

summary lagi~??

Esok merupakan hari terakhir pada minggu ini..so?
Macam-macam memori yang nak direkodkan....namun....bermain game lagi penting dari menulis blog menjadikan blog ini terbengkalai...oh...kesian~

Jadi...untuk memudahkan cara....mari saya ringkas dan padatkan sajela aktiviti yang saya lakukan
sepanjang minggu ini...hihi....perkara yang biase dilakukan bukan?

#sepanjang minggu ini....kerja tidakla banyak mane kerana saya bekerja ikut mood...tapi bukankah bile kerja banyak....mood perlu diabaikan?...oh mestila!!haha

#sebenarnya kerja sy yang penting, sy sudah anggap tidak berapa penting kerana mentor sy sendiri kurang mengambil berat atas tugas-tugas yg perlu saya lakukan...makanye mood sy menjadi bosan dan bosanla mengadap kerja~padahal alasan..haha

#berkaitan 3d bagi projek sebelum ni....sy sgt3 panas ati..huh!!nanti sy cerita kemudian..

#disebabkan kawan sy, shera pulang ke gombak minggu ini...jadi kami rakan-rakan telah keluar berhibur pada tiap-tiap malam...oh..sy tipu~hehe
.......giler ke?..malam2 jadi kutu rayau?.....eh.....takla.....malam tadi...(malam sabtu)...merupakan hari ke-3 kami rakan-rakan...which is....sy, shera, fatin n fren, heri, yan, auni, raja, koyok n intan(hanya 15minit je)...berkaraoke....fuyooo....ak pon nyanyi skali tahu~

mule-mule....memangla taknak nyanyi...nak ikut je tengok-tengok.....tapi...seronokla pulak~hihi....

seronok jugak sebenarnya join rakan-rakan lepak...tapi saya malu juga dengan jiran tetangga kalau-kalau mereka memikirkan sy ini seperti kutu rayau~tapi insya'allah saya bukan begitu....rakan-rakan saya juga baik-baik belaka....cuma kadang-kadang perlu juga buat kerja giler kan?...hihi...

#hari ini...sy banyak menghabiskan waktu dengan tido...ish..sungguh senang lenang ye~

mudahkan tulis blog secara begini?...hanya ringkas dan padatkan..maka tiap-tiap bulan hanya akan ade 4 entry sahaja~setiap minggu hanya 1 entry~lepastu tiap2 entry bertajuk....SUMMARY~hihi....=P

No comments:

Post a Comment